torstai 22. lokakuuta 2009

Olen pahoillani erittäin pitkää kirjoitustaukoa.

Tuntuu, että minun tekemisiäni on tarkkailtu, joten täytyy olla varoivainen. Anteeksi hirveästi. Lukijatkin ovat hiipuneet muutamalla, mutta nyt voisin taas ottaa itseäni niskasta kiinni.

Olen syönyt pääasiassa alle sen 1200 kcal päivässä.

Tänään aamulla on tullut syötyä yksi suklaakeksi ja puuroa + kahvi. Ällöttävät 265 kcal.

Päivät ovat valuneet hitaasti ohi.

olen ärsyyntynyt pikkusiskon sanoista. se on reilusti alipainoinen ja ihana vartaloinen ja väittää olevansa lihava. Hän on minua ainakin 10 kg laihempi. Ärsyttää, koska jos minulla olisi hänen vartalonsa olisin onnnellisempi kuin koskaan ennen. Hänellä on näkyvät vatsalihakset.. Ja kun hän istuu, hänen vatsaansa ei tule minkäänlaisia ylimääräisiä makkaroita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti